IMCG-bloggen

Spurta med Resenärskampen

2014-04-11

Senast den 23 april behöver du skicka in ditt tävlingsbidrag.
I Resenärskampen vinner du med dina bästa lösningar, innovationer och affärsidéer som får fler att vilja åka kollektivt.
Utveckla en ny produkt eller tjänst, en smart informationskanal, nyskapande upplevelser eller en enkel twist på befintlig lösning.

För att fler ska resa med kollektivtrafiken behövs mer än förändrade linjedragningar och nya tidtabeller. Valet att åka kollektivt hänger starkt samman med resenärsupplevelsen. Vad är din idé?
Framtidens kollektivtrafik skapar du. Nu.
Tävla via Resenärskampens hemsida.

Om författaren

Anna-Karin Dahlin

Anna-Karin Dahlin

Anna-Karin Dahlin är strategisk kommunikationschef på IMCG och ingår i företagets ledningsgrupp. Anna-Karin är utbildad journalist och har bland annat arbetat på Sveriges Radio som reporter, nyhetsankare och programledare